Twitter

Content

Wednesday, October 19, 2011

:: semester yang penat ::


السلام عليكم

haha! mata aku sekarang dah macam mata panda sebab jadual semester ni.
ni la muka aku sekarang! sigh..


jap2! bahagian mata jerk yang sama macam panda ni. bahagian lain, masih sama macam manusia biasa, haha! dah lebih 5 minggu semester 4 aku kat upm ni. berita buruk, aku masih tak biasakan diri dengan jadual sekarang. best! hari rabu dan jumaat takde kelas. tapi hari lain, sigh. kelas pukul 8pagi sampai 10malam! tension kot!

tu pun, hari isnin malam kelas malam takde. tapi lecturer aku ni sangat rajin nak buat kelas ganti. 3 hari aku ada kelas, 3 hari jugak aku ada kelas malam. nak kena buat report yang tebalnya lebih 20muka, kena ikut format yang lecturer bagi. kalau tak ikut, nanti kena bebel 30mit dalam kelas! kali pertama buat report 20muka. individu tu, bukannya kumpulan.

'haih.macam mana la lecturer nak tanda semua report tu. satu report 20 muka.dalam kelas ada dalam 40 orang. 20x40=800 muka tu!! banyak kot!!" tu yang ada dalam otak aku sekarang.

2 comments:

Aniz says:
at: October 20, 2011 at 11:46 AM said...

uishhh tepu otak belajar 8 to 10...

macammana lecturer tu nak tanda ek????
macam lah dia blh baca sehelai2 kan...hmmmmm
i wonder...

法伊玆 says:
at: November 2, 2011 at 7:14 PM said...

haha!bukan tepu jerk, dah rasa cam xblh nak guna teros otak ni belajar lama sangat. rehat dlm sejam dua jerk.

a'ah, xtau la mcm mana lect nak tanda report tu. maybe lecturer tu ada klon kot, haha!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
bersyukur dengan apa yang diberikan kepada kita bukanlah satu kesalahan yang besar

Something

“Don’t waste your energy worrying about the things you can’t control. Take a step back and look at the things that are in your control and be thankful for what you have instead of wanting what you don’t have. It’s all about perspective.”

Followers