Twitter

Content

Monday, March 19, 2012

:: pulau mutiara ::

السلام عليكم

Nak kongsikan apa yang aku buat baru-baru ni. Disebabkan dalam kepala ni banyak sangat maasalah, jadi aku pun buat keputusan nak jalan-jalan tenangkan kepala ni balik. Apa yang aku buat? Hee, jalan-jalan ke Pulau Pinang di utara semenanjung! Yup, itu yang aku buat. Aku suka tengok laut dan langit biru.

:: pantai di Batu Ferengghi ::

:: pantai di Tanjung Bunga ::

Selalu terfikir, kenapa Allah masih lagi bagi peluang untuk aku buat semua ni? Mesti ada sebab dan hanya Dia yang tahu. Haha! Aku nak pergi tengok pantai lagi, tapi kat kawasan Selangor ni aku bukannya pandai sangat. Lagi senang jalan-jalan kat pulau. Tiap-tiap hari aku boleh tengok pantai, langit dan sewaktu dengannya.

Dapat kenal dengan kawan baru bila sampai kat pulau mutiara ni. Anak mommy hidung mancung tu, haha! Tapi ada kat pulau ni tak lama masa aku pergi. Mungkin akan pergi lagi dalam masa terdekat ni, dengan izin Allah. Banyak lagi tempat yang dia nak kenalkan. Pulau Pinang ni ada banyak tempat cantik, tapi kebanyakannya di Balik Pulau. Agak jauh. Sigh.

*Dalam cuti mid-sem ni bulan 4, ada perancangan nak pergi Pulau Pangkor. dan hujung bulan 4 nak pergi Pulau Langkawi. Lepas ni nak kena senaraikan pulau apa yang wajib pergi kat Malaysia ni, haha!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
bersyukur dengan apa yang diberikan kepada kita bukanlah satu kesalahan yang besar

Something

“Don’t waste your energy worrying about the things you can’t control. Take a step back and look at the things that are in your control and be thankful for what you have instead of wanting what you don’t have. It’s all about perspective.”

Followers