Twitter

Content

Friday, March 16, 2012

:: seseorang ::

السلام عليكم

Jom, teruskan sesi cabaran lagu yang seterusnya. Satu lagu yang boleh ingatkan aku dengan seseorang. Err, banyak lagu yang ada dalam kotak fikiran aku ni sekarang. Tapi dah puas fikir, aku dengan senang hatinya memilih lagu Yuna - After Midnight!



Lagu ni sangat bermakna dalam hidup aku. Yup, setiap kali dengar lagu ni pasti aku akan teringatkan seseorang. Tak tipu tentang perasaan tu. Apa yang penting, aku doakan semoga si dia dilindungi Allah sepanjang masa, insyaAllah.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
bersyukur dengan apa yang diberikan kepada kita bukanlah satu kesalahan yang besar

Something

“Don’t waste your energy worrying about the things you can’t control. Take a step back and look at the things that are in your control and be thankful for what you have instead of wanting what you don’t have. It’s all about perspective.”

Followers