Twitter

Content

Thursday, June 10, 2010

:: peringatan ::


السلام عليكم
terbuka hati nak baca link yang ada dalam Facebook hari ni.
dan yang paling penting aku dapat habiskan baca artikel yang panjang ni.
http://www.dinar-emas.com/vatican.html

hanya dua kalimah syahadah yang mampu aku lafazkan lepas habiskan masa membaca artikel tu. Menyedarkan aku dalam banyak perkara dalam hidup ni, permainan dunia yang tiada penghujungnya. Permainan dunia yang dicipta oleh golongan yahudi untuk menentang Islam secara rahsia, susun atur yang sempurna dilakukan tidak mencurigakan di mata umat Islam.

Jubah Graduasi : Sebenarnya kita telah lama mengikut ajaran kristian terutama dalam pembelajaran. sifat ingin tahu sebenarnya telah dicipta oleh golongan yahudi. memakai jubah graduasi merupakan impian semua pelajar di universiti, tapi matlamat sebenar golongan yahudi ialah supaya semua manusia memakai pakaian yg sama seperti yang dipakai oleh pihak gereja. Jubah Graduasi = Jubah Paderi! Sangat mendalam tindakan yg dilakukan yahudi untuk menghancurkan iman semua umat Islam.

Hati Haiwan : Dalam buku biologi sendiri, kita diajarkan untuk memakan hati haiwan. Kita akan mendapat vitamin B yang baik untuk kesihatan. Tetapi, kebenarannya Nabi Muhammad tidak menggalakkan manusia untuk makan organ dalaman.

Kambing : Orang kata makan daging kambing akan mendapat kolestrol tinggi, yakni boleh datangkan pelbagai penyakit kepada badan. Tetapi kita tidak tahu bahawa daging kambing merupakan makanan kegemaran Nabi Muhammad.

Soya : Orang Amerika mengajar kita agar minum susu soya untuk tingkatkan tahap otak ni. Apa yang kita perlu tahu, Amerika merupakan pengeluar susu soya nombor satu di dunia. Dan sebenarnya susu soya banyak mendatangkan keburukan daripada kebaikan. Dapat melemahkan kejantanan lelaki, mengurangkan kesuburan lelaki dan wanita, kaser payudara, kanser ovari etc.

Tie : Biasanya bagi golongan profesional, mereka akan memakai tie untuk nampak kemas, pelajar sekolah pakai tie. Ikut Benedictine Order? Apa maksud Order tu? Merupakan satu order yang telah diamanahkan oleh golongan yahudi kepada persatuan bangsa-bangsa bersatu untuk dilaksanakan. Di dalamnya ada mengatakan bahawa untuk golongan profesional, kolar putih dan kolar biru, pakaian formal dan pakaian seragam, semuanya menjayakan Benedictine Order. Pakaian mereka berbeza tetapi fungsi mereka adalah sama.

Banyak yang kita lakukan dalam hidup, dan tanpa kita sedar sebenarnya tindakan tu akan menjauhkan kita dari Nur Islam yang sebenar. Allahlah yang Maha Mengetahui.

2 comments:

jujufarhana says:
at: June 11, 2010 at 10:09 PM said...

mcm2 kan?aku pown terkedu lepas bce..tp then bile dh smbhyang sume,rse tenang dan ok blik... insyaAllah kita masih dibekalkan sedikit keimanan.. :)

法伊玆 says:
at: June 12, 2010 at 2:52 AM said...

yup.!! thanks to God coz kita still lagi diberi peluang untuk merasa kemanisan iman ni..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
bersyukur dengan apa yang diberikan kepada kita bukanlah satu kesalahan yang besar

Something

“Don’t waste your energy worrying about the things you can’t control. Take a step back and look at the things that are in your control and be thankful for what you have instead of wanting what you don’t have. It’s all about perspective.”

Followers