Twitter

Content

Saturday, November 5, 2011

:: Kau tempat ku meminta ::


السلام عليكم

post sebelum aku lelapkan mata untuk pagi ni.
kadang-kadang bila kita mahukan sesuatu, kita ingin mengadu masalah yg ada dalam hidup ni,
cuma satu pilihan utama kita iaitu Maha Pencipta.

"God has no Phone but I talk to Him, He has no Facebook but He is still my friend.
He does not have twitter but I still follow Him"

yup! semua tu betul. Maha Pencipta selalu bersama kita, senang dan juga susah. ini yang akan aku ingat sampai bila-bila, InsyaAllah. Selangkah kamu mendekatkan diri kepada Allah, dan seribu langkah Allah berlari mendapatkan kamu. itu yang aku belajar sepanjang hidup ni, dan ayat itu sangat bermakna dalam hidup. ceriakan hari aku semasa aku sakit, tak mampu untuk bangun dan teruskan hidup yang Maha Pencipta berikan kepadaku.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
bersyukur dengan apa yang diberikan kepada kita bukanlah satu kesalahan yang besar

Something

“Don’t waste your energy worrying about the things you can’t control. Take a step back and look at the things that are in your control and be thankful for what you have instead of wanting what you don’t have. It’s all about perspective.”

Followers