Twitter

Content

Friday, November 4, 2011

:: Sebenarnya ::


السلام عليكم

entah apa jerk tajuk yg aku letak untuk post ni.
dah takde idea nak letak tajuk. tak letak tajuk, rasa macam ada yg tak lengkap dalam post ni.
nak share satu gambar yg aku ada dalam album tumblr.

:: you know who you are :) ::

Apa pun, nak kongsi hidup kat UPM sekarang. okay, dah hampir 8 minggu belajar untuk semester ni dan aku masih susah nak sesuaikan diri dengan hidup yg sangat penat, report banyak nak kena siapkan. Aemester ni, ada satu subjek yg aku daftar. AMALI PENYEDIAAN MAKANAN! haha! Kelas yg sangat memenatkan, 6 jam dalam kitchen tak boleh duduk daripada pagi sampai petang. Best kelas tu :). *okay, ayat tu cuma nak sedapkan hati. kelas tu sangat penat dah dah banyak kali jari aku ni kena pisau tajam, sigh.

Yeah! Hukum harus jika pisau tajam tu tak makan tuan sendiri kan?Jadi, dalam beberapa minggu ni 2,3 kali jugak jari aku ni berdarah non-stop. Yg penting, pengalaman yg aku dapat sepanjang 6 jam aku belajar setiap Isnin pagi sampai petang.

:: apabila kelas dah habis, sesi bergambar di luar kelas ::

2 comments:

Aniz says:
at: November 4, 2011 at 11:35 AM said...

haiyo...nak sampai akhir semester agak2 apo lah ghupenyer jari tu.....hahaha careful....

法伊玆 says:
at: November 5, 2011 at 8:13 AM said...

haha! entah la cik aniz. dah xde ghuper jari dah. nak kne pakai tgn robot, nnti xde la luka, haha!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
bersyukur dengan apa yang diberikan kepada kita bukanlah satu kesalahan yang besar

Something

“Don’t waste your energy worrying about the things you can’t control. Take a step back and look at the things that are in your control and be thankful for what you have instead of wanting what you don’t have. It’s all about perspective.”

Followers