Twitter

Content

Tuesday, March 13, 2012

:: berdansa ::

السلام عليكم

Lagi soalan tentang lagu yang aku nak kongsikan. Sangat banyak lagu yang boleh buat aku gembira, senyum sampai tak ingat dunia. Yang penting, lagu tu tak perlu rancak kot. Lagu yang bergenre perlahan pun dah cukup untuk buat aku senyum.

Jadi konklusi untuk soalan ni, aku pilih Michael Bublé - Sway!



Lagu yang dia nyanyikan dengan suara tu, dah sama macam lagu lama. Suara dia sangat unik dan aku percaya penyanyi sekarang tak banyak yang ada suara macam tu. Make me sway

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
bersyukur dengan apa yang diberikan kepada kita bukanlah satu kesalahan yang besar

Something

“Don’t waste your energy worrying about the things you can’t control. Take a step back and look at the things that are in your control and be thankful for what you have instead of wanting what you don’t have. It’s all about perspective.”

Followers