Twitter

Content

Monday, March 12, 2012

:: kongsi ::


السلام عليكم

Goggle punya Google, aku ada terbaca satu artikel tentang cabaran yang ada kaitan lagu. buat post dalam masa 30 hari dan setiap post tu berbeza tajuk. disebabkan aku ni bukannya kilang nak proses idea untuk buat post baru jadi aku ambil keputusan nak sahut cabaran ni. Bak kata Barney Stinson, "Challenge accepted!"

Lagu yang paling aku suka buat masa ni sangat banyak. Tapi aku kena pilih satu lagu untuk siapkan task yang pertama ni. Tengok folder lagu yang lebih 1000 lagu, aku dengan senang hatinya memilih lagu Ne-Yo - One in a Million.



Merupakan seorang penyanyi pop dan R&B, penari dan juga pelakon. Sangat berbakat! Dan yang aku tahu, dia merupakan seorang penari yang profesional. Gaya menari tak sama macam artis R&B dan pop yang lain. Haha, suka sangat sampai aku punya Call-Me-Tones pun lagu ni.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
bersyukur dengan apa yang diberikan kepada kita bukanlah satu kesalahan yang besar

Something

“Don’t waste your energy worrying about the things you can’t control. Take a step back and look at the things that are in your control and be thankful for what you have instead of wanting what you don’t have. It’s all about perspective.”

Followers