Twitter

Content

Monday, March 19, 2012

:: peristiwa ::

السلام عليكم


Agak susah nak jawab soalan ni, sebab aku pun tak pasti lagu apa yang boleh ingatkan aku tentang event dalam hidup ni. Tengok dalam Music folder, dengar hampir semua lagu dalam folder tu, baru aku boleh bagi keputusan. Lagu yang aku pilih Boyzone - Picture of You!



Bila dengar lagu ni, satu cerita yang ada dalam otak aku. Mr.Bean! Haha. Teringat iklan Mr.Bean dalam TV3, guna lagu ni untuk background music. Kali pertama tengok iklan ni, aku tengah lepak dekat restoran dengan kawan. Dengar lagu ni, terus tertarik. Apa lagi, record lagu tu dalam phone dan bila sampai rumah terus cari dalam internet, haha!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
bersyukur dengan apa yang diberikan kepada kita bukanlah satu kesalahan yang besar

Something

“Don’t waste your energy worrying about the things you can’t control. Take a step back and look at the things that are in your control and be thankful for what you have instead of wanting what you don’t have. It’s all about perspective.”

Followers